Kontakt
JUDr. Pavel Brach, LL.M., advokát
JUDr. Pavel Brach, LL.M., advokát zapsaný v seznamu advokátů vedeném u České advokátní komory (ČAK) pod č. 14672.
(+420) 775 220 905
(+420) 212 340 211
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
www.brachlegal.cz
215-396-879
IČ: 62894773
DIČ: CZ7605220293
(jsem plátce DPH)
Sídlo advokáta:
Klapálkova 3132/4Praha 11 – Chodov
149 00
50°2'33.856"N, 14°29'39.955"E
Kancelář (pobočka):
Roztylská 1860/1Praha 4 – Chodov
148 00
50°01'19.3"N, 14°29'56.5"E
Mapa on-line (Mapy.cz)
Bankovní spojení (CZK):
UNICREDITBANK CZECH REPUBLIK AND SLOVAKIA, a.s.2109936258/2700
IBAN: CZ90 2700 0000 0021 0993 6258
BIC: BACXCZPP (CZK)
MONETA MONEY BANK, a.s.
209018703/0600
IBAN: CZ4406000000000209018703
BIC: AGBACZPP
Informace spotřebitelům:
Advokátní služby jsou rovněž poskytovány spotřebitelům. Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem (advokátem) nebo s ním jinak jedná. Spory mezi spotřebitelem a advokátem se mohou řešit i mimosoudně. Orgánem pro řešení sporů mezi spotřebitelem a advokátem je Česká advokátní komora, se sídlem Národní 16, Praha 1, PSČ: 110 00. Návrh na řešení sporu mezi spotřebitelem a advokátem může podat pouze spotřebitel a účast advokáta v řízení je povinná.
Spotřebitel má právo na to, aby advokát vydal spotřebiteli doklad o poskytnutí služby s uvedením data poskytnutí služby. Spotřebitel je oprávněn reklamovat poskytnutí služby. V případě reklamace služby je povinen vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel vyžaduje. Při komunikaci s klientem v postavení spotřebitele lze používat v souvislosti s uzavřenou smlouvou veřejnou komunikační síť, nesmí využívat pro tuto komunikaci využívat telefonní číslo s vyšší než běžnou cenou.